چرا ثاقب؟

مؤسسه فرهنگی تبلیغی ثاقب با همت جوانان و دغدغه‌مندان و بانیان خیّر در دی ماه سال ۱۳۹۹ (فاطمیه ۱۴۴۲) تشکیل شد تا بتواند سنّت روضه‌های خانگی را احیاء نموده و در تعظیم شعائر الهی و أهل‌بیت علیهم‌السلام قدمی بردارد. این مؤسسه به عزیزانی که درخواست مجلس خانگی (جشن خانگی یا روضه خانگی) داده‌اند سخنران اعزام می‌نماید.

الف) ویژگی‌های ثاقب:

۱) مردمی بودن و عدم وابستگی به نهادها و ارگان‌های دولتی و حاکمیتی
۲) استفاده از دانش و فناوری روز دنیا
۳) ایجاد تشکیلات منسجم و شبکۀ منظم
۴) سهولت در درخواست اعزام سخنران به جلسات مذهبی
۵) امکان اعزام سخنران در تمام روزهای سال در سراسر ایران اسلامی
۶) جلب اعتماد مخاطبین با کیفی‌سازی علمی مهارتی مبلّغین
۷) ارائه خدمات معنوی و دینی مبتنی بر نیاز مخاطب
۸) امکان عضویت در شبکه خادم‌یاری افتخاری روضه‌های خانگی

ب) مزایای درخواست سخنران از مؤسسه ثاقب:

۱) سهولت در ثبت درخواست اعزام سخنران از روش‌های مختلف (سایت، اپلیکیشن، تلفن، پیامک)
۲) دسترسی به شبکه بزرگ مبلّغین سراسر کشور
۳) نظارت و گزینش سخنرانان فعال در زمینه منبر، خطابه و روضه‌خوانی
۴) امکان درخواست اعزام سخنران بر اساس نیاز مخاطبین به تخصص و مهارت مورد نیاز
۵) امکان درخواست اعزام سخنران به جلسات مناسبتی، هفتگی و ماهیانه
۶) امکان پیشنهاد سخنران مدنظر در زمان ثبت جلسه
۷) پیگیری منظم و منسجم نحوۀ حضور سخنران قبل و حین و بعد از جلسه و کیفیت‌سنجی برگزاری جلسه
۸) استفاده از ظرفیت‌های مختلف ارتباطی برای پیگیری وضعیت جلسه (سایت، اپلیکیشن، تلفن، پیامک، گفتگوی برخط و شبکه‌های اجتماعی)
۹) ثبت نظرات پیرامون سخنران اعزامی به جلسه از طریق سایت و اپلیکیشن یا تماس تلفنی

ج) مزایای همکاری مبلّغین با مؤسسه ثاقب:

۱) عضویت در شبکه تبلیغ دائمی مبلّغین روضه‌های خانگی
۲) تحقق تبلیغ چهره به چهره به معنای واقعی کلمه
۳) تحکیم ارتباط عموم مردم به ویژه جوانان با جامعه روحانیت
۴) تقویت بنیان خانواده با بهره‌گیری از ظرفیت معنوی روضه‌های خانگی
۵) جریان‌سازی فرهنگی با استفاده از ظرفیت شبکه روضه‌های خانگی
۶) تعامل و هم‌افزایی با سایر فعالیت‌های فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه روضه‌های خانگی
۷) رصد و درمان معضلات فرهنگی مذهبی خانواده به صورت دقیق و هوشمند توسط مبلغین و انعکاس به مؤسسه
۸) تقویت بنیه علمی و مهارت تبلیغی مبلغین در اثر استمرار و کثرت تبلیغ
۹) ارتقاء سطح کیفی مبلغین در قالب اجرای طرح تعالی
۱۰) دسترسی مبلغین به بانک جامع محتوای تبلیغی (متن منبر تولیدی و گردآوری)
۱۱) پیگیری ثبت برخط سوابق تبلیغی در سامانه‌های مربوطه جهت کسب امتیاز تبلیغی از طرف مؤسسه
۱۲) پیگیری مجدانه برای جذب مشارکت از خیرین، نهادها و سازمان ها جهت واریزی احتمالی برای مبلغین
۱۳) تذکر از طرف مؤسسه به بانی جلسه در خصوص پرداخت صله در حد توان، تمایل و عرف منطقه در جهت حفظ شأن و مقام شامخ روحانیت معزّز
۱۴) اعلام آمادگی برای حضور در جلسات به صورت داوطلبانه از طرف مبلّغین در هر زمان از سال در محدودۀ جغرافیایی ثبت شده

تاریخ آخرین بروزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۲